Termeni si Conditii

Home : Termeni si Conditii

Termene si conditii

  • Despre asumarea conditiilor contractuale de catre cumparator/client

De fiecare data cand un cumparator achizitionează un produs prin intermediul website-ului nostru, se incheie un contract la distanta intre magazinul virtual si respectivul cumparator. Astfel, fiecare cumparator trebuie sa ia cunostinta de continutul acestui contract.

Limba in care se incheie prezentul contract este limba romana.

Contractul se considera incheiat in momentul in care cumparatorul accepta Termene si conditii, inainte de finalizarea comenzii.

Toate informatiile pe care magazinul nostru le furnizeaza fac parte integranta din prezentul contract. Aceste informatii nu pot fi modificate ulterior decat cu acordul explicit al partilor.

  • Definitii si termeni

Vanzator: SC COLIANA BOUTIQUE SRL. Sediul social: Bacau, Aleea Parcului, nr. 50, sc. A, ap. 4. Nr. Inregistrare Reg. Com: J04/362/2019 / CUI 40590016 / Tel: 0774 453 003 / email: boutique.coliana@gmail.com

Cumparator: orice persoana fizica care face o comanda pe magazinul online

Comanda – un document electronic transmis de cumparator catre vanzator prin care cumparatorul anunta intentia sa de a achizitiona produse de pe site

Consumator – orice persoană fizica care efectueaza o tranzactie legala cu un antreprenor

Furnizor –  companie cu care vanzatorul cooperează la livrarea produselor

Livrare – actiunea de furnizare cumparatorului de catre vanzator, prin intermediul Furnizorului, produsele specificate în comanda.

Produs –  produsele de imbracaminte prezentate de vanzator pe site-ul web al magazinului online

Site-ul magazinului – paginia web, sub care vanzatorul rulează magazinul online, care opereaza în domeniul coliana.ro

Zile lucratoare – zilele saptamanii de luni pana vineri, cu excepția sarbatorilor legale si a sarbatorilor religioase.

Sarbatorile religioase din an in care nu efectuam actiuni de croit si cusut si pe care le consideram nelucratoare: 6 ianuarie, 20 februarie, a doua zi de Paste, ziua de Inaltarea Domnului, 8 iunie, 29 iunie, 15 august, 1 noiembrie, 8 decembrie, a doua zi de Craciun.

  • Obligatiile vanzatorului

Sa ofere informatii clare si transparente pentru orice produs postat pe site referitor la: tesatura folosita, accesoriile aplicate pe produs, marime, pret, taxa de transport, ambalare si livrare.

Sa respecte termenul de livrare, asa cum este prezentat pe site. Orice comanda va fi executata in cinci zile lucratoare, cu exceptia celor unde se specifica altfel. Livrarea se va efectua in a 6-a zi de la lansarea comenzii pe site. Nu ne asumam raspunderea pentru termenul de livrare al curierilor.

Sa posteze pe site date de contact valide.

Sa respecte termenul de livrare, asa cum este specificat pe site.

Sa anunte cumparatorul, pana la momentul livrarii, in legatura cu eventualele modificari survenite asupra comenzii.

Proprietarul acestui site nu poate fi raspunzator pentru conexiunea la internet a cumparatorilor, pentru deteriorarea produsului in timpul transportului sau dupa livrare.

  • Drepturile vanzatorului

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a revizui termenii şi conditiile de utilizare prin actualizarea acestei pagini in orice moment si fara o notificare prealabila a utilizatorilor. Termenii şi conditiile de utilizare in vigoare sunt cei afisati pe site.

Toate comenzile acceptate de vanzator inainte de intrarea în vigoare a noului Regulament vor fi livrate pe baza Regulamentelor în vigoare la data plasarii comenzii de catre cumparator. Regulamentele modificate intra în vigoare în termen de 3 zile calendaristice de la data publicarii acestora pe site-ul web al magazinului. 

Toate drepturile asupra magazinului online, inclusiv drepturile de autor, drepturile de proprietate intelectuala asupra numelui sau, domeniu de internet, site-ul web al magazinului, precum si fotografiile, formularele, logo-urile apartin vanzatorului.

  • Obligatiile cumparatorilor

Cumparatorului ii este interzis sa utilizeze un limbaj licentios pe site. De asemenea, nu sunt permise nici exprimarea de pareri mincinoase la adresa produselelor postate pe site.

Cumparatorul nu are dreptul sa modifice, sa schimbe, sa distribuie, sa vanda sau sa transmita informatii, texte, imagini, grafica postate pe acest site, decat cu acordul detinatorului de site.

Cumparatorul este obligat sa furnizeze o adresa de livrare completa si corecta, precum si un nr de telefon valid. Vanzatorul cere confirmarea si acceptarea comenzii prin e-mail sau telefon.

Cumparatorii sunt obligati sa verifice tabelul de masuri in baza caruia sa aleaga marimea corecta a produsului de imbracaminte. Pentru cazuri particulare este bine ca vanzatorul sa fie informat, prin email sau whattsapp, masurile corecte pentru confectionarea produselor comandate. In acest fel se evita returnarea produselor.

  • Drepturile cumparatorilor

Acest contract poate fi pus la dispozitia cumparatorului si poate fi trimis pe email.

In acest sens, cumparatorul trimite o cerere la adresa de email boutique.coliana@gmail.com.

Cumparatorul are dreptul de a fi informat corect despre toate produsele afisate pe site, precum si despre toate taxele aferente comenzilor.

Cumparatorul are dreptul de a returna produsele achizionate in conditiile afisate pe site.

Cumparatorul are dreptul de a primi contravaloarea produselor returnate in conditiile afisate pe site.

Cumparatorul are dreptul de a cere modificarea modelelor de imbracaminte postate pe site (de ex: a cere ca un model sa aiba maneci lungi/scurte, lungimea fustei sa fie mai mare/mica, aplicarea/renuntarea unor elemente de decor, etc.).

  • Despre produse

Toate produsele pe care le livram sunt personalizate, realizate pe comanda, dupa masurile alese de dvs. din tabelul de marimi sau specificate, daca sunt particulare.

Realizam, pe comanda, produse de imbracaminte pentru copii, pana la marimea 164 (14 ani).

Incercam ca toate fotografiile cu produsele noastre postate pe site sa apara cat mai clar. Nu suntem raspunzatori pentru posibilele diferente de culoare intre cea a fotografiilor si a monitorului dvs.

Pretul produselor nu include TVA (societatea noastra nu este platitoare de TVA) si nu include taxa de transport.

Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara a fi obligati sa notificam aceste modificari. La plasarea comenzii, pretul valid este cel afisat pe site in acel moment.

Nu suntem raspunzatori pentru epuizarea stocului de tesatura aferent unui produs afisat pe site. In aceasta situatie, vom apela cumparatorul pentru a-i propune o alta tesatura. Daca nu este de acord, comanda va fi anulata fara vreun cost din partea cumparatorului.

Cumparatorul va fi sunat pentru confirmarea comenzii.

  • Plasarea comenzii

In momentul plasarii comenzii pe site, cumparatorul este de acord cu termenii si conditiile expuse pe site.

Comanda se efectueaza urmand pasii: alegeti produsul dorit, studiati tabelul de marimi din butonul Diagrama marimi, alegeti marimea dorita, (e bine sa cititi si descrierea produsului), accesati butonul Adaugati in cos, accesati butonul Continua cu finalizarea comenzii, introduceti date dvs pentru contactare si livrare, alegeti modalitatea de plata (transfer bancar sau cash-ramburs, la primirea coletului), daca este cazul, introduceti in campul Note comanda masurile personalizate ale copilului, accesati butonul Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții site-ului web, apoi accesati butonul Plaseaza comanda.

Pentru informatii suplimentare, sunati la nr. 0774 453 003.

  • Livrarea produselor

Produsele comandate sunt trimise catre cumparator prin intermediul companiilor de transport (curieri sau posta romana).

Reamintim ca fiecare produs se realizeaza pe comanda, in termen de 5 zile lucratoare, cu exceptia celor unde se specifica altfel. Coletul va pleca in a sasea zi lucratoare de la lansarea comenzii, pentru varianta de plata ramburs. Daca cumparatorul alege plata cu ordin de plata si aceasta plata intarzie in cele cinci zile lucratoare, comanda va pleca dupa ce banii ajung in contul vanzatorului.

Pentru o comanda care contine mai mult de trei produse, livrarea se face in 7-10 zile lucratoare.

  • Pretul si taxa de livrare

Pretul produselor afisat nu contine cota de TVA pentru ca societatea noastra nu este platitoare de TVA.

Pretul produselor nu contine taxa de livrare.

Taxa de livrare a produselor este de 25 ron. Pentru cumparatorii care locuiesc in mediul rural este posibil ca taxa de transport sa fie mai mare, in functie de numarul de kilometri la care se afla localitatea dvs. fata de municipiul de resedinta. Plata transportului se face in momentul livrarii coletului de catre societatea noastra, urmand ca aceasta taxa sa fie adaugata pe factura emisa.

Oferta permanentă!

Pentru oricare 3 produse adaugate in coș, vă oferim un discount de 8% din valoarea facturii.

Pentru oricare 4 produse adaugate in coș, vă oferim un discount de 9% din valoarea facturii.

Pentru oricare +5 produse adaugate in coș, vă oferim un discount de 10% din valoarea facturii.

Pentru o comandă cu mai mult de trei produse, livrarea se face în 7-10 zile lucrătoare!

  • Modalitatea de plata

Cumparatorul are doua variante de plata: plata la ridicarea coletului (ramburs) sau plata cu ordin de plata. In acest caz, societatea noastra va emite factura care va fi transmisa cumparatorului pe o cale aleasa de comun acord: whatsapp sau email. Cumparatorii care aleg sa achite comanda cu ordin de plata sunt rugati sa faca plata in cinzi zile lucratoare, astfel ca, in aceasta perioada banii sa fie deja virati in contul societatii noastre. In caz contrar, comanda nu va fi expediata sau va fi expediata cu intarziere.

Zile lucratoare – zilele saptamanii de luni pana vineri, cu excepția sarbatorilor legale.

Sarbatorile religioase din an in care nu efectuam actiuni de croit si cusut si pe care le consideram nelucratoare: 6 ianuarie, 20 februarie, a doua zi de Paste, ziua de Inaltarea Domnului, 8 iunie, 29 iunie, 15 august, 1 noiembrie, 8 decembrie, a doua zi de Craciun.

  • Reclamatii si returul produselor

Cumparatorul, care a incheiat un contract la distanta, se poate retrage din contract intr-o perioada de 30 de zile, fara a fi nevoit sa-si justifice aceasta decizie (cf. Art 9 alin(1) din OUG 34/2014).

Avand in vedere ca toate produsele se realizeaza la comanda, dupa specificatia standardului de marimi din Romania afisat pe site sau dupa specificatia cumparatorului, returul este acceptat in urmatoarele conditii:

1. Daca produsul nu corespunde marimii alese de cumparator

2. Daca produsul prezinta urme de murdarie

3. Daca produsul prezinta tesatura cu defect

4. Daca produsul prezinta cusaturi desirate sau prost efectuate

5. Daca produsul nu corespunde cu modelul ales de cumparator

6. Daca produsul nu a fost realizat in termenul afisat pe site.

Cumparatorul poate depune reclamatii la adresa de e-mail boutique.coliana@gmail.com, in termen de 20 de zile calendaristice de la data primirii coletului.

Reclamatia trebuie să contina: numele, prenumele, adresa de e-mail a cumparatorului, contul in care pot fi viratii banii, subiectul reclamatiei (unul din cele 6 enumerate mai sus).

Magazinul va raspunde reclamatiei imediat de la data primirii acesteia in forma corecta. Raspunsul la reclamatie este trimis la adresa de e-mail furnizata de cumparator.

Daca situatia presupune trimiterea unui nou produs catre cumparator sau eliminarea neconformitatii, costurile de livrare sunt suportate de vanzator.

Daca cumparatorul a indicat masuri corporale inexacte sau a indicat o marime gresita, atunci vanzatorul va trimite un nou produs sau il va repara pe cel livrat, costurile de retusare si de livrare vor fi suportate de catre cumparator.

Returul produselor se poate efectua in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii coletului de catre cumparator!

Cumparatorii pot suna la nr de telefon 0774 453 003 sau pot trimte un email la adresa boutique.coliana@gmail.com  pentru a cere sfaturi sau a aduce lamuriri cu privire la realizarea produselor.

Toate informatiile referitoare la realizarea unui produs pe care cumparatorul l-a comandat pe site vor fi trimise doar pe Whattsapp sau email, astfel avand dovada efectuarii la comanda intocmai a produsului de imbracaminte. Orice discutie telefonica nu se considera valida in cazul returului.

La vizualizarea oricarui produs de imbracaminte pe site este postat tabelul de masuri (butonul Diagrama marimi).

Pe formularul de comanda este un camp pentru note. Aici puteti indica masurile particulare pentru produsele comandate.

Cumparatorii trebuie sa returneze produsele achizitionate in starea in care le-au primit, sa fie intacte, complete, in ambalajul original, fara semne de utilizare si cu documentele de cumparare (factura).

In situatia in care cumparatorul se incadreaza in conditiile valide de retur enumerate mai sus, vanzatorul se obliga sa trimita banii in contul cumparatorului intr-un interval de 3-5 zile lucratoare, in contul IBAN sau prin mandat postal asa cum este specificat in reclamatie.

Societatea noastra nu este responsabila pentru produsele returnate care sunt pierdute, furate sau deteriorate in timpul transportului de retur.

Dreptul de retragere din contract nu presupune taxe suplimentare.

  • .Transferul proprietatii bunurilor

Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului, la adresa indicata de cumparator.

  • Dreptul de proprietate intelectuala

Toate drepturile asupra magazinului online, inclusiv drepturile de autor, drepturile de proprietate intelectuala asupra numelui sau, domeniu de internet, site-ul web al magazinului, precum si fotografiile, formularele, logo-urile apartin vanzatorului.

  • Forta majora

Forta majora exonereaza partile contractante de indeplinirea obligatiilor asumate prin prezentul contract, pe toata perioada in care aceasta actioneaza.

Indeplinirea contractului va fi suspendata in perioada de actiune a fortei majore, dar fara a prejudicia drepturile ce li se cuveneau partilor pana la aparitia acesteia.

Partea contractanta care invoca forta majora are obligatia de a notifica celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acesteia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor.

Partea contractanta care invoca forta majora are obligatia de a notifica celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 zile de la incetare.

Daca forta majora actioneaza sau se estimeaza ca va actiona o perioada mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de drept a prezentului contract, fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

  • Solutionarea litigiilor

Solutionarea litigiilor se face pe cale amiabila, prin intermediul instantelor judecatoresti competente din Bacau sau prin intermediul unor mediatori.

  • Incetarea contractului

Contractul inceteaza in 32 de zile calendaristice de la livrarea produselor catre curieri sau posta romana.

Legislatia aplicabila: Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic art. 5 si art. 8; legea 677/2001 privind comertul electronic; O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii;  OG 130/2000 cu privire la garantii si returnare; Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind procedura de retur a produselor.

Data ultimei actualizari: 10 august2023