Politica de retur

Home : Politica de retur

Cumparatorul, care a incheiat un contract la distanta, se poate retrage din contract intr-o perioada de 30 de zile, fara a fi nevoit sa-si justifice aceasta decizie (cf. Art 9 alin(1) din OUG 34/2014).

Avand in vedere ca toate produsele se realizeaza la comanda, dupa specificatia standardului de marimi din Romania afisat pe site sau dupa specificatia cumparatorului, returul este acceptat in urmatoarele conditii:

1. Daca produsul nu corespunde marimii alese de cumparator

2. Daca produsul prezinta urme de murdarie

3. Daca produsul prezinta tesatura cu defect

4. Daca produsul prezinta cusaturi desirate sau prost efectuate

5. Daca produsul nu corespunde cu modelul ales de cumparator

6. Daca produsul nu a fost realizat in termenul afisat pe site.

Cumparatorul poate depune reclamatii la adresa de e-mail boutique.coliana@gmail.com, in termen de 20 de zile calendaristice de la data primirii coletului.

Reclamatia trebuie să contina: numele, prenumele, adresa de e-mail a cumparatorului, contul in care pot fi viratii banii, subiectul reclamatiei (unul din cele 6 enumerate mai sus).

Magazinul va raspunde reclamatiei imediat de la data primirii acesteia in forma corecta. Raspunsul la reclamatie este trimis la adresa de e-mail furnizata de cumparator.

Daca situatia presupune trimiterea unui nou produs catre cumparator sau eliminarea neconformitatii, costurile de livrare sunt suportate de vanzator.

Daca cumparatorul a indicat masuri corporale inexacte sau a indicat o marime gresita, atunci vanzatorul va trimite un nou produs sau il va repara pe cel livrat, costurile de retusare si de livrare vor fi suportate de catre cumparator.

Returul produselor se poate efectua in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii coletului de catre cumparator!

Cumparatorii pot suna la nr de telefon 0774 453 003 sau pot trimte un email la adresa boutique.coliana@gmail.com  pentru a cere sfaturi sau a aduce lamuriri cu privire la realizarea produselor.

Toate informatiile referitoare la realizarea unui produs pe care cumparatorul l-a comandat pe site vor fi trimise doar pe Whattsapp sau email, astfel avand dovada efectuarii la comanda intocmai a produsului de imbracaminte. Orice discutie telefonica nu se considera valida in cazul returului.

La vizualizarea oricarui produs de imbracaminte pe site este postat tabelul de masuri (butonul Diagrama marimi).

Pe formularul de comanda este un camp pentru note. Aici puteti indica masurile particulare pentru produsele comandate.

Cumparatorii trebuie sa returneze produsele achizitionate in starea in care le-au primit, sa fie intacte, complete, in ambalajul original, fara semne de utilizare si cu documentele de cumparare (factura).

In situatia in care cumparatorul se incadreaza in conditiile valide de retur enumerate mai sus, vanzatorul se obliga sa trimita banii in contul cumparatorului intr-un interval de 3-5 zile lucratoare, in contul IBAN sau prin mandat postal asa cum este specificat in reclamatie.

Societatea noastra nu este responsabila pentru produsele returnate care sunt pierdute, furate sau deteriorate in timpul transportului de retur. Dreptul de retragere din contract nu presupune taxe suplimentare.

Data ultimei actualizari: 10 august 2023